حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
سرخط خبرها

آغاز بارش‌های باران و کاهش دما در خراسان رضوی | تداوم وزش شدید باد (٢۵ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢) 

  • کد خبر: ۱۶۴۱۰۱
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
آغاز بارش‌های باران و کاهش دما در خراسان رضوی | تداوم وزش شدید باد (٢۵ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢) 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به وزش باد شدید در سطح استان، گفت: ناپایدار‌های جوی و کاهش دما در سطح استان تا صبح چهارشنبه ادامه دارد.

آذر رضایی پور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ١١ درجه و سرخس با ٣٩ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های سرخس و سبزوار با سرعت ٧٩ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 
وی افزود: همچنین از شهرستان‌های کلات نادری، کاشمر، تربت حیدریه، مشهد، سبزوار و قوچان بارش گزارش شده که بیشترین میزان بارش از قوچان ١.١ میلیمتر و مشهد کمتر از یک دهم میلیمتر بوده است. 
وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١٨ و ٣۴ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۶ درجه و در سردترین ساعات به ١٣ درجه خواهد رسید. هم اکنون دمای مشهد ١٨ درجه است. همچنین از شهرستان فریمان و مشهد بارش باران و از شهرستان‌های تایباد، گناباد، تربت حیدریه و سرخس گرد و خاک گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی کماکان ناپایدار‌های جوی در سطح استان تا صبح چهارشنبه ادامه دارد و ضمن افزایش سرعت وزش باد به ویژه در نواحی بادخیز شاهد وزش باد شدید و نسبتا شدید همراه با گردو‌خاک، کاهش دید، کیفیت هوا و بروز خسارت هستیم. همچنین بارش‌های رگباری توام با رعد و برق آغاز شده که در نواحی مستعد بارش‌ها به شکل تگرگ همراه با ایجاد روان‌آب، آبگرفتگی معابر و سیلاب است.

وی ادامه داد: روند کاهش دما آغاز و تا صبح چهارشنبه ادامه دارد و کاهش محسوس دما طی روز سه شنبه و صبح چهارشنبه رخ خواهد داد.

همچنان از شهروندان درخواست می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند. تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات ناشی از شدت وزش باد را پیش‌بینی کنند و همچنین از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری کنند.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٩٩ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨٨ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->